Formy składania zamówienia i zasady współpracy

Forma składania zamówienia

  1. Zamówienia można składać poprzez system zamówień (po zalogowaniu) albo na formularzu (bez logowania)
    Rejestracja w systemie zamówień jest bezpłatna - zarejestruj się.

  2. Składając zamówienie poprzez system zamówień, klient ma dostęp do szczegółowych danych dotyczących statusu realizacji zamówienia oraz zamówień historycznych.

W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 56 649-49-05 lub 56 655-67-17

........................................................

Warunki realizacji zamówień produkcyjnych

  1. Rabat. Wysokość rabatu jest użależniona od wartości netto zamówienia:

    1. od 250 zł do 799 zł: 2% rabatu
    2. od 800 zł do 1499 zł: 3%
    3. od 1500 zł do 1999 zł: 4%
    4. od 2000 zł do 2499 zł : 5%
    5. od 2500 zł do 2999 zł : 6%
    6. od 3000 zł do 3499 zł : 7%
    7. od 3500 zł do 3999 zł : 8%
    8. od 4000 zł do 4499 zł : 9%
    9. od 4500 zł : 10%

  2. Zamawiający oświadcza, iż zapoznał się z tabelą rozmiarów firmy GTM i dokonał zamówienia na podstawie ustalenia rzeczywistych rozmiarów zamawiającego zgodnie z tą tabelą. Odzież uszyta zgodnie z zamówieniem nie podlega wymianie.

  3. Formy płatności:

    1. gotówka
    2. przedpłata 100% na rachunek bankowy
    3. płatność przy odbiorze
    4. przelew terminowy

      Płatność w formie przelewu terminowego jest dostępna dla podmiotów publicznych skarbu państwa oraz podmiotów prywatnych, których suma wcześniejszych zamówień wynosi minimum 5000 zł netto, a wymagalne zobowiązania zostały wykonane.

      W przypadku zamówienia o wartości 5000 zł netto i powyżej, zamawiający dokonuje przedpłaty w wysokości 50% wartości zamówienia przed jego realizacją, na podstawie faktury proforma wystawionej przez wykonawcę.

      W przypadku zamówienia odzieży znakowanej nadrukiem lub haftem, zamawiający załącza do zamówienia plik z projektem wykonanym w grafice wektorowej (lub wysokiej jakości TIFF, JPG) oraz dokonuje przedpłaty w wysokości 100% wartości zamówienia przed rozpoczęciem jego realizacji, na podstawie faktury proforma wystawionej przez wykonawcę.

      Zwłoka w zapłacie kwoty wynikającej z faktury VAT skutkuje naliczeniem odsetek w wysokości 0,05% wartości netto zamówienia, za każdy dzień zwłoki licząc od daty, w którym roszczenie spełnienia świadczenia stało się wymagalne (data płatności).

      Brak płatności wynikającej z faktury proforma (przedpłata) skutkuje wstrzymaniem realizacji zamówienia.

  4. Dostawa

    1. odbiór własny
    2. Kurier UPS

      Koszt dostawy kurierskiej w zależności od formy płatności:

      • przedpłata: 18 zł netto za każdą paczkę w przesyłce
      • płatność przy odbiorze: 22 zł netto za każdą paczkę w przesyłce
      • przelew: 28 zł netto za pierwszą paczkę, 18 zł netto za każdą następną w przesyłce

  5. Czas realizacji zamówienia

    Okres realizacji zamówienia wynosi średnio od 7 do 14 dni roboczych, jednakże może zostać ustalony indywidualnie, w zależności od charakteru zamówienia.


  6. Reklamacje

    Reklamacja odzieży wyprodukowanej niezgodnie z zamówieniem, możliwa jest w ciągu 14 dni od dnia dostawy towaru zamawiającemu. Zamawiający przesyła wykonawcy reklamowany towar wraz z pisemną reklamacją, pokrywając koszty przesyłki.

    Wykonawca rozpatruje reklamację w ciągu 21 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru.

    W przypadku uwzględnienia reklamacji, towar zostanie ponownie wyprodukowany przez wykonawcę i przesłany zamawiającemu na koszt wykonawcy. W przeciwnym przypadku, zamówiony towar zostaje zwrócony zamawiającemu, który pokrywa koszty zwrotu.

    W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 056 649-49-05 lub 056 655-67-17


Copyright by GTM - odzież robocza, ochronna i medyczna - Projekt: Robox | hosting | 0 s.